LAWAT EFASHA E-BEAUTY DI FACEBOOK

“Peniaga yang benar dan amanah bersama dengan para nabi, siddiqin dan golongan mati syahid” (Riwayat al-TIrmizi, bertaraf ‘hasan’).

Monday, January 13, 2014

MAGICRYST- ANTI BAU KETIAK!


Badan selalu BERPELUH??
Ketiak KELUARKAN BAU???
KAKI BUSUK??

ini menyebabkan KURANG KEYAKINAN DIRI dan RISAU ORG SEKELILING TER'BAU' & KURANG SELESA!!!
malahan ANDA SENDIRI RUNSING DGN BAU ANDA!

euuwwwww...... jom atasinya segera!


>>>>>>>MAGICRYST<<<<<<<<





KELEBIHAN




TIPS WANGI DGN MAGICRYST

# Tukar baju dengan kerap dan jangan biarkan baju basah mengering pada tubuh kamu. Bawa pakaian ekstra sekiranya kamu akan bersukan.

# Pakai baju yang longgar diperbuat daripada bahan yang ringan. Ia akan mengelakkan kamu banyak berpeluh.

# Mandi dengan kerap. Jika kamu mandi sekali sehari, ia tidak mungkin mencukupi. Mandi sekali pada waktu pagi dan petang. Ia akan membuatkan kamu berbau wangi dan segar.

# Gunakan MAGICRYST dan kolon wangi. Kolon yang berbau ringan boleh disembur dengan jumlah sedikit. Jangan over sembur sampaikan sakit hidung dibuatnya!

# Gunakan deodorat dan semburan kaki yang wangi. Ia berguna untuk mengelakkan bau kaki yang busuk. Soda penaik juga boleh menyerap lembapan dengan baik. Kamu boleh memilih untuk menggunakannya sekiranya kamu tidak berpeluh banyak.

# Basuh baju kamu dengan sabun yang wangi. Biar ia kering sepenuhnya sebelum pemakaian. Ia akan memberikan kamu bau wangi dan bersih sepanjang hari.



TESTIMONI

1) safiza said...

saya telah memakai deodoran magicrsyt selama lebih 2 tahun sebelum ianya dikomersilkan, byk membantu org lain saya wujudkan ia sbg satu produk, ternyata ia berkesan yg penting saya dah x bergantung dgn deodoran lain ia non alcohol, belilah anda mampu rm8 shj!


2) Kisah ini berlaku pada Raya Kedua di kampung saya...

Saya perkenalkan Magicryst pada pakcik saya. Saya beri 1 botol untuk dia cuba. Pesan saya, sembur lepas mandi..lepas tu seharian tak melekit badan. Di kampung memang panas cuacanya. Lalu Pakcik saya pun mandi dan pakai Magicryst. Selepas itu kami berpisah kerana masing-masing beraya lain-lain tempat.
Keesokan harinya, pakcik saya call .
Anda tahu apa dia cakap ?
" Kasi pakcik 3 botol Magicryst...semalam sampai ke malam tak mandi-mandi. Badan tak melekit dan tak bau busuk. Memang power lah ! "
Ha... kan saya dah cakap. Magicryst memang berkesan. Pakcik saya dah cuba, anda bila lagi ?

3) shila

" magicryst benar-benar membantu sy tampil lebih yakin melakukan aktiviti luar. Tiada lagi bau badan, MAGICRYST sgt berkesan!"

4) Ros 

"dulu sy xyakin MAGICRYST ni sbb xde bau, bila dah pakai sy terkejut kerana walaupun ketiak basah tapi x berbau. Baju kat kawasan ketiak pon XKUNING macam deodoran lain "

5) Abu Bakar 

" saya pelanggan tetap magicryst. sejak tahu keberkesanannya, sy xpakai lg yang lain. setakat ni dah 20 botol saya beli dan promote pada kawan2.






No comments:

Post a Comment