LAWAT EFASHA E-BEAUTY DI FACEBOOK

“Peniaga yang benar dan amanah bersama dengan para nabi, siddiqin dan golongan mati syahid” (Riwayat al-TIrmizi, bertaraf ‘hasan’).

Friday, January 4, 2013

GORGEOUS DRESS

Kalau dulu-dulu, fasha sangat-sangat selesa kalau gayakan  jeans dan shirt bila nak keluar rumah. Rasa bebas nak bergerak  dan    selesa. Memang "kureng" la sikit nak pakai dress and skirt. Tapi, sejak  tengok banyak dress and skirt yang comel-comel kat pasaran, hati mula rasa nak try pakai. =)




ni gambar fasha dengan mama tersayang di Kellies Castle. Memang best taw pakai dress. Selain daripada sopan, nampak feminin dan sesuai nak digayakan ke mana-mana. Confirm, sekali pakai, rasa nak shopping lagi dress banyak-banyak! hehe

Di Efasha E-beauty, ada macam-macam pilihan dress yang ada. Korang nak pakai untuk gaya santai boleh, nak gayakan ke dinner boleh, nak pakai ke kenduri kahwin kengkawan pon boleh!


ni baru sebahagian je  dress-dress yang ada. Untuk tengok lebih banyak lagi pilihan dress, korang boleh KLIK SINI =)

Dress ni limit taw. So, if masa tengok-tengok tu ada yang berkenan di hati, cepat-cepatlah SMS fasha 017-5419759 untuk fasha cek stok dulu. Korang kena selalu update sebab biasanya, if baju tu dah habis stok, fasha akan, delete dari album.


Saiz? takot tak muat? eh eh jangan risaw sayang-sayang sekalian. Gorgeous dress kat Efasha E-beauty, semuanya Free size, biasanya muat dari S-L. 
Badan kite besar sikit la fasha.. eh eh jangan risaw jugak, dress ni ada juga untuk mereka yang Plus Size. Kena tengok description kat tepi pix sama ada dress tu untuk free size or plus saiz. =)

Okeh , ni fasha bagi ukuran standard dress ni,



tapi kebiasaannya ukuran akan diberitahu secara terperinci pada description setiap gambar dress. So apa lagi, jom pakat-pakat gayakan dress! =)

                    

No comments:

Post a Comment